
Aangepaste opening rondom feestdagen
Team Ortholie wenst iedereen een fantastische decembermaand, fijne feestdagen en een mooi 2021.
Team Ortholie wenst iedereen een fantastische decembermaand, fijne feestdagen en een mooi 2021.
Zoals jullie weten zitten we inmiddels in gedeeltelijke lock-down in verband met de tweede golf van het COVID-19 virus. Voor ons aanleiding om u nogmaals te attenderen op de richtlijnen die wij hanteren in de praktijk.
Helaas komt het nu met regelmaat voor dat wij patiënten teleurgesteld de deur moeten wijzen omdat zij last hebben van één van Corona-klachten. Dit willen we natuurlijk voorkomen. Lees daarom onze richtlijnen nogmaals aandachtig door.
Toetsingsvragen
Wij vragen onze patiënten voor elke behandeling onderstaande vragen te beantwoorden. Kunt u alle vragen met nee antwoorden? Dan helpen wij u graag. Is het antwoord op één of meerdere vragen een “ja”, dan willen we u vragen uw afspraak te verzetten naar minimaal 2 weken later.
*verplichte quarantaine, vanwege nauw contact met iemand waarbij het coronavirus is vastgesteld of omdat u korter dan 10 dagen geleden bent teruggekeerd uit een land/regio met code oranje of rood waarvoor in Nederland (thuis)quarantaine geldt.
Begrip
Uiteraard hopen we, samen met u, dat we zo snel mogelijk terug kunnen naar de oude situatie. Tot die tijd doen wij er als praktijk alles aan om Corona buiten de deur te houden. Wij hopen hierbij op uw medewerkingen begrip.
De zomervakantie loopt op zijn eind en we hopen dat iedereen volop van heeft kunnen genieten, ondanks de bijzondere tijd. Wellicht heeft u vakantie gevierd in het buitenland, daarom wijzen wij u graag op de eventuele gevolgen van het reizen over de grenzen.
Op www.nederlandwereldwijd.nl vind je informatie over de veiligheidsrisico’s per land. Gevolgen van reizen naar een land met code geel, oranje of rood:
Samen houden we corona buiten de deur. We hopen op uw medewerking en begrip.
Team Ortholie
Zoals u weet zijn wij de afgelopen weken weer begonnen met het hervatten van de behandelingen. Mede door jullie medewerking en geduld, gaat dit zoals we hadden gehoopt. Daar willen we jullie graag voor bedanken!
Op maandag 1 juni is de praktijk gesloten in verband met Pinksteren. Vanaf dinsdag 2 juni is onze praktijk weer telefonisch bereikbaar, van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 16.30 uur. Wij verwachten dat de wachttijd langer kan zijn dan u van ons gewend bent, dit in verband met drukte. Houdt hier dus rekening mee.
Wij hebben ons best gedaan om alle patiënten die een afspraak hadden tijdens onze sluiting te benaderen voor het maken van een nieuwe afspraak. Dit hebben we gedaan per e-mail, brief of telefonisch. In een aantal gevallen is dit helaas niet gelukt. Is dit bij u het geval dan willen wij u vragen om na 2 juni zelf telefonisch contact met ons te zoeken.
Alle extra maatregelen zoals eerder gecommuniceerd zijn voorlopig nog van kracht. Graag wijzen we u er nog even extra op om alleen naar de praktijk te komen voor uw afspraak. Komt u met meer dan 1 persoon, dan wacht deze buiten het gebouw.
Bedankt voor alle medewerking!
Tijdens de weken dat de praktijk gesloten was, hebben wij niet stil gezeten. Achter de schermen zijn we druk bezig geweest met het inrichten van onze WebApp. Ortholie is een moderne praktijk die veel digitaal werkt. Dit systeem gaan we dan ook veel gebruiken.
De WebApp is een digitale omgeving waar u uw persoonlijke dossier kunt inzien. Maar ook al uw afspraken zijn hierin terug te vinden en u kunt zelfs nieuwe controle-afspraken maken. Wij verzoeken u dus vriendelijk om een account te activeren via de WebApp.
*Had u al een account aangemaakt? Dan vragen wij dit u om opnieuw te doen. In verband met opstartproblemen, zijn alle accounts gereset.
Inloggen WebApp
Is u e-mailadres nog niet bij ons bekend? Geef deze dan even door via info@ortholie.nl. Wij zorgen dat u zo snel mogelijk alsnog een welkomstmail via Zorgmail ontvangt.
Na inloggen kunt u uw gegevens en afspraken bekijken. Wanneer u na inloggen de melding krijgt dat er een afspraak ingepland kan worden, dan verzoeken we u vriendelijk dat via de app te doen. In eerste instantie zullen alleen controleafspraken op deze manier gemaakt kunnen worden. Voor alle overige afspraken wordt, zoals eerder aangegeven, contact met u opgenomen door onze balie assistente.