GROOT NIEUWS!
Ortholie opent begin januari een 2e praktijk in hartje Delft. Met als focus enkel behandelingen met aligners. Ruim 16 jaar geleden opende wij onze deuren in Rotterdam. Na 16 jaar ervaring, 16 jaar groei en 16 jaar investeren is het tijd voor een volgende stap. We zijn op dit moment hard bezig met de verbouwing. Wil je dit volgen? Kijk dan op de website van Ortholie Delft en volg alvast onze Facebook en Instagram pagina.
Voor in de agenda 📆 In de maand december gelden er in verband met de feestdagen een aantal afwijkende openingstijden.
Wij zijn gesloten op vrijdagmiddag 15 december. Daarnaast is de praktijk tussen kerst en oud en nieuw gesloten, dat wil zeggen van maandag 25 december 2023 tot en met dinsdag 2 januari 2024. Vanaf 3 januari staan wij natuurlijk graag weer voor jullie klaar.
Alleen voor dringende, spoedeisende hulp buiten onze openingstijden kun je bellen met Dental365 Spoed Tandarts via het telefoonnummer 085-1051760. 📞
Na de afgelopen jaren te hebben samengewerkt met externe factoringbedrijven, nemen we per 1 januari 2024 de factoring geheel in eigen beheer. Vanaf het nieuwe jaar ontvangt u de facturen voor de behandelingen dan ook rechtstreeks van Ortholie. Inzichtelijk voor u als patiënt, en voor ons.
Software
Voor het verzenden van de facturen gebruiken wij de software van Payt. Deze software maakt het voor u mogelijk om uw rekeningen terug te vinden in een persoonlijke online omgeving (hier heeft u geen account voor nodig), eenvoudig uw rekeningen met iDEAL te betalen en te communiceren met de praktijk wanneer u vragen heeft over uw rekening of een betalingsregeling wilt treffen.
Vergoeding van uw zorgverzekeraar
De factuur van uw behandeling dienen wij eerst in bij uw verzekeraar. Het deel dat niet door uw verzekeraar wordt vergoed, brengen we vervolgens bij u in rekening. Op de rekening die u van ons ontvangt staat duidelijk aangegeven welk bedrag vergoed wordt door de zorgverzekeraar. Dit is afhankelijk van uw leeftijd, type behandeling en de voorwaarden van uw verzekeraar. Heeft u een vraag over de vergoeding van uw zorgverzekeraar? Neem dan direct contact op met uw eigen verzekeraar.
Betaling voldoen
Wanneer u een factuur ontvangt, heeft u 14 dagen om de rekening te voldoen. Dat kan u doen door gebruik te maken van de digitale betalingsmogelijkheden, zoals iDEAL. De factuur wordt altijd per e-mail verstuurd, dat wil zeggen niet meer per post. Hebben wij nog geen of een oud e-mailadres van u, geef uw e-mailadres dan zo snel mogelijk aan ons door.
Veilig digitaal
Al uw persoonlijke gegevens staan in een streng beveiligde omgeving. De software van Payt is gecertificeerd (NEN7510), waardoor u er op kunt vertrouwen dat Payt adequaat en veilig omgaat met uw gegevens.
Vragen
Heeft u nog vragen? Wilt u meer informatie over uw rekening, uw online omgeving of over Payt? Bekijk dan hier de Payt pagina speciaal voor patiënten. Of neem contact met ons op! Dit kan telefonisch via optie 2 in het keuzemenu of per e-mail: factuur@ortholie.nl. Wij beantwoorden deze vragen op maandag, dinsdag en donderdag.
Op vrijdag 6 oktober 2023 is onze praktijk gesloten. Onze assistenten zijn dan met elkaar aanwezig op een landelijke ortho-assistentendag. Ook telefonisch is de praktijk niet bereikbaar.
Voor dringende, spoedeisende, hulp kun je tijdens sluiting van de praktijk bellen met Dental365 Spoed Tandarts via 085-1051760. 📞 Op de andere dagen, staan wij natuurlijk graag voor jullie klaar.
Team Ortholie