WebApp activeren

Tijdens de weken dat de praktijk gesloten was, hebben wij niet stil gezeten. Achter de schermen zijn we druk bezig geweest met het inrichten van onze WebApp. Ortholie is een moderne praktijk die veel digitaal werkt. Dit systeem gaan we dan ook veel gebruiken.

Wat is de WebApp?

De WebApp is een digitale omgeving waar u uw persoonlijke dossier kunt inzien. Maar ook al uw afspraken zijn hierin terug te vinden en u kunt zelfs nieuwe controle-afspraken maken. Wij verzoeken u dus vriendelijk om een account te activeren via de WebApp.

Account activeren
  1. U heeft als het goed is een beveiligde welkomstmail van ons ontvangen, deze is verzonden via Zorgmail. In deze mail staat een button waarop u kunt klikken. 
  2. Wanneer u hierop klikt, krijgt u een scherm waar u een toegangscode kunt aanvragen om de mail te openen (extra beveiliging). Deze code wordt naar uw e-mail gestuurd. 
  3. De ontvangen toegangscode voert u in waarna het bericht automatisch geopend wordt. In dit bericht staan verdere instructies om in te kunnen loggen in onze WebApp. Ook vindt u in dit bericht een tijdelijk wachtwoord om de eerste keer in te kunnen loggen in het systeem*. 

*Had u al een account aangemaakt? Dan vragen wij dit u om opnieuw te doen. In verband met opstartproblemen, zijn alle accounts gereset.  

Inloggen WebApp

  1. U kunt op de WebApp inloggen door naar https://webapp.ortholie.nl te gaan.
  2. Log de eerste keer in met uw mailadres en het eenmalige wachtwoord uit onze welkomstmail. Let op: uw e-mailadres om in te loggen is het e-mailadres waarop uw ook de welkomstmail heeft ontvangen.
  3. Wanneer u inlogt, dient het wachtwoord direct gewijzigd te worden. U kunt zelf een nieuw wachtwoord kiezen.
  4. Uw account is geactiveerd. Vanaf nu kunt u op elk moment inloggen door naar https://webapp.ortholie.nl te gaan of via de button op onze website, klik hier

Is u e-mailadres nog niet bij ons bekend? Geef deze dan even door via info@ortholie.nl. Wij zorgen dat u zo snel mogelijk alsnog een welkomstmail via Zorgmail ontvangt.

Dossier & afspraken

Na inloggen kunt u uw gegevens en afspraken bekijken. Wanneer u na inloggen de melding krijgt dat er een afspraak ingepland kan worden, dan verzoeken we u vriendelijk dat via de app te doen. In eerste instantie zullen alleen controleafspraken op deze manier gemaakt kunnen worden. Voor alle overige afspraken wordt, zoals eerder aangegeven, contact met u opgenomen door onze balie assistente.

Did you like this? Share it!

0 comments on “WebApp activeren

Comments are closed.

Call Now ButtonBel ons